Pogoji poslovanja spletne trgovine techpaw.si
Splošno
Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in potrošnikom. Kupec potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja ob oddaji naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja, o čemer obvesti uporabnike na primeren način.
Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Osebni podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe izvedbe naročil in pošiljanja informativnega gradiva.
Mnenja, komentarji in ocene
Mnenja, komentarji in ocene, ki jih napišejo kupci, pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji. Ponudnik omogoča, da mnenje, komentar ali oceno napiše vsak uporabnik spletne trgovine ali kupec.
Pravilnik o pošiljkah
- Čas in način dostave: Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Naročila se obravnavajo sproti. Če izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša v skladu z rokom dobave proizvajalca.
- Cene in stroški dostave: Stroški dostave za vaše naročilo znašajo 4,90 €, ta strošek se samodejno doda k skupni ceni naročila ob zaključku nakupa.
Čas in način dostave
- Dostava: GLS 2-3 dni
- Strošek dostave: 4.90 €
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je dostavljeni paket fizično poškodovan, mora kupec sprožiti postopek reklamacije ob prevzetju paketa pri dostavljavcu ali poslati sporočilo dostavni službi. Za dodatne informacije o poškodovani pošiljki lahko kupec kontaktira ponudnika na številko za podporo strankam: +386 41 877 066. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pravica do odstopa od nakupa
V skladu z ZVPot-1 ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v štirinajstih dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu, ki ga dobi na e – pošti info@techpaw.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Če kupec izdelek že prejme in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Vračilo prejetih plačil ponudnik izvede nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Strošek vračila izdelkov nosi kupec. Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri izdelkih, izdelanih po natančnih navodilih kupca ali prilagojenih njegovim osebnim potrebam, ter pri izdelkih, ki niso primerni za vračilo zaradi svoje narave, hitro pokvarljivih izdelkih ali drugih primerih določenih v 135. členu ZVPot-1.
Garancija
Za izdelke z garancijo veljajo garancijski pogoji in roki, zapisani na veljavnem garancijskem listu ali računu ponudnika, od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis. Proizvajalec je dolžan odpraviti napako v 30 dneh od dneva prejema zahteve kupca za odpravo napak. Če napake niso odpravljene v 30 dneh, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati izdelek z novim in brezhibnim. Kupec mora ob vračilu izdelka priložiti vse predmete oz. sestavne dele (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov na pooblaščen servis v garancijskem obdobju je obvezno predhodno obvestilo na elektronski naslov info@techpaw.si.
Garancija ne velja za primere:
- Poškodbe izdelka, ki nastanejo zaradi nepravilne namestitve, spreminjanja ali servisa, ki ga je izvedla oseba, ki je ni pooblastil trgovec, zaradi uporabe, ki ni skladna s trenutno veljavnimi tehničnimi ali varnostnimi standardi, ali zaradi neupoštevanja navodil za uporabo za izdelek, vključno z zlorabo ali napačno uporabo izdelka.
- Vsa programska oprema, ki jo je trgovec zagotovil s tem izdelkom, je na voljo v taki obliki "kot je" in "kot je razpoložljiva", in sicer brez kakršnih koli izrecnih ali naznačenih jamstev trgovca.
- Slabše delovanje izdelka zaradi običajne fizične obrabe in stroške, povezane s prevozom, odstranitvijo ali namestitvijo izdelka.
- Škode, ki jo povzročijo udarci strel, voda, ogenj, višja sila, vojna, javni izgredi, nepravilna omrežna napetost, neustrezno prezračevanje, prevoz, zanemarjanje, električni udar ali prekinitev napajanja, prekomerna izpostavljenost tekočinam, vlagi, prahu ali izjemnim toplotnim ali okoljskim razmeram oz. nenadne spremembe v teh razmerah ali kateri koli drug vzrok, ki ga trgovec ne nadzira.
- Izdelek ste uporabljali skupaj z izdelkom ali deli, ki jih trgovec ni odobril za uporabo s tem izdelkom.
- Spremembe v konfiguraciji dostavljenega izdelka (v strojni ali programski opremi) ali poškodbe, ki jo je povzročila programska oprema ali program drugega proizvajalca oz. okužba z virusom.
- Če je bila številka modela, serijska številka ali številka izdelka na izdelku spremenjena, izbrisana, odstranjena ali spremenjena tako, da ni več berljiva, oz. brez dokazila o nakupu (potrdilo ali račun itd.).
- Izguba informacij ali podatkov, ki so shranjeni v izdelku. * Med popravilom ali zamenjavo bo morda izbrisano nekaj vaših osebnih nastavitev, prenesenih datotek in drugih informacij, zato mora stranka varnostno kopirati svoje podatke ali jih drugače zaščititi pred izgubo, poškodbo ali uničenjem. Trgovec ni odgovoren za nobeno izgubo podatkov ne glede na vzrok izgube podatkov.
- Smrt ali telesna poškodba, goljufija ali zavestna malomarnost oz. lažna predstavitev
Za storitve, ki jih izvede trgovec pri odpravljanju katere koli škode ali okvare, ki nastane zaradi katerega koli od teh vzrokov, ki niso vključeni v jamstvo, je treba plačati dodatne stroške dela, prevoda in delov
Pri uveljavljanju garancije mora na izdelku biti zagotovljen minimalni higienski standard.
Preklic naročila
Kupec lahko prekliče naročilo vse do trenutka, dokler izdelki niso odpremljeni, tako da ponudniku na elektronski naslov info@techpaw.si pošlje sporočilo o preklicu z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu kupec prejme obvestilo o preklicu.
Podatki o podjetju
- Ime podjetja: Niko Balažic s.p.
- Naslov: Panonska ulica 32, Beltinci, 9231 Beltinci
- Davčna številka: 75834456
- Matična številka: 8445389000
- IBAN: SI56 0234 6026 3083 780
- E-mail: info@techpaw.si